نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10657
-
الف
+

واکنش کاربران به گریم «ستایش» / چرا «نرگس محمدی» روز به روز جوان تر می شود؟!

گریم «نرگس محمدی» در «ستایش3» توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، فصل اول سریال «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی» در سال 1388 خورشیدی تولید و از رسانه ملی ایران نشر شد.

به دنبال استقبال بالای مخاطبان از این سریال، فصل دوم آن در سال 1393 خورشیدی ساخته شد و پس از 5 سال انتظار هم اکنون فصل سوم آن از صدا و سیمای ایران در حال نشر می باشد. 

با وجود نشر تنها 2 قسمت از فصل سوم سریال «ستایش»، گریم کرکتر مرکزی این سریال توجه بینندگان را به خود جلب کرده و سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

برخی از مخاطبان به شوخی در شبکه‌های اجتماعی این اتفاق را با ماجرای «بنجامین باتن» که هرچه سنش بالا می‌رفت جوانتر می‌شد، مقایسه کرده اند.

بر همین اساس برخی دیگر دلیل جوانتر شدن «ستایش» در فصل جدید این سریال را به دلیل همزمانی ساخت سریال «ستایش۳» با «بوی باران» می دانند که بانو محمدی در هر دو مجبور بوده همزمان مقابل دوربین به ایفای نقش بپردازد و امکان گریم سنگین روی چهره اش وجود نداشته است.

با این همه باید توجه داشت که ساختن سریال های دنباله دار همیشه سختی های بسیاری داشته است که یکی از این مشکلات نقش آفرینی کرکتر مرکزی در فصل های بعدی می باشد.

گاهی اوقات کارگردان و تهیه کننده یک سریال به دلیل راضی نبودن از یک بازیگر قصد دارد از چهره دیگری استفاده کنند اما ممکن است تعویض بازیگر به مذاق طرفداران خوش نیاید.

می توان گفت بازی یک بازیگر و نقش او به قدری برای مخاطب باورپذیر می شود که شرایط جایگزین کردن وی در فصل های بعدی وجود ندارد و در این شرایط از گریم های سینمایی برای بالابردن سن بازیگر استفاده می کنند.

امروزه شاهد این اتفاق در سریال های دنباله دار هستیم که برخی از آن ها در این زمینه با موفقیت عمل می کنند و می توانند برای مخاطب باورپذیر باشند و برخی دیگر در جذب مخاطب ناکام می مانند.

گفتنی است که سریال های «ستایش1و2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است و هم اکنون فصل سوم آن از رسانه ملی ایران در حال نشر می باشد.

در این ویدیو سکانسی از بازی «نرگس محمدی» را در فصل دوم و سوم سریال «ستایش» تماشا می کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

نخستین تیزر رسمی سریال «ستایش3» منتشر شد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر